Veelgestelde vragen

Bestellen

  • Ik heb me bedacht. Wat nu?

    Indien u nog geen mail met verzendinformatie ontvangen heeft, is de bestelling wellicht nog niet verzonden. Neem contact op met onze klantendienst om de bestelling te annuleren.

    Indien u de bestelling reeds ontvangen heeft, kan u beroepen op het verzakingsrecht en de goederen retourneren naar:

    Lotana bvba
    Bedrijvenpark Parwijskant
    Slachterijstraat 3 i
    2260 Westerlo (België).

    Meer details hierover kan u lezen in ons retourbeleid.

  • Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestigingsmail ontvangen.

    Wanneer u succesvol een bestelling plaatst, krijgt u altijd een overzicht van de bestelling doorgestuurd in uw mailbox. Indien u deze bevestiging niet ontvangen heeft, neem dan contact op met onze klantendienst via de contactpagina.

    Mogelijk is de bestelling niet gelukt, zit er een typfout in het emailadres of wordt de bevestigingsmail tegengehouden door uw spamfilter.

  • Kan ik leverinstructies doorgeven?

    Ja, dat kan. Bij het afrekenen, is er een vrij veld waar u extra opmerkingen kan geven. Dit veld vindt u bij stap 1 van de checkout, onder de titel Inkooporder: Bestelnummer - optioneel. 

    U kan hier opmerkingen typen die bedoeld zijn voor Lotana en/of voor de bezorger van de pakketten, zoals bijvoorbeeld "mag bij de buren op nr 25 geleverd worden" of "geen levering mogelijk op vrijdag".

  • Kan ik korting krijgen?

    Wij zijn de mening aangedaan dat trouwe klanten inderdaad korting verdienen! Lotana beloont klantentrouw door middel van een systeem met bonuspunten. Per 100 gespaarde punten krijgt u een korting van 1 euro.

    Het bonuspuntensysteem zit eenvoudig in elkaar. Ieder product op de website heeft een waarde in bonuspunten. Een ingelogde klant spaart automatisch bonuspunten bij zijn aankoop. Bij iedere volgende aankoop kunnen de bonuspunten van de vorige aankoop omgezet worden naar korting.

Terug naar overzicht